- Populære Søgninger
Hvordan kan vi hjælpe?Find det rigtige svar.
Ofte stillede spørgsmål.
- Produkter skal returneres i samme stand, som de blev købt.
- Produkter skal returneres med et gyldigt købsbevis/kvittering.
- Defekte produkter kan blive undersøgt før en refundering/erstatning. Dette kan indebære at returnere produktet/produkterne til vores returcenter, der skal inspicere varen. Dette vil altid være tilfældet for varer købt for mere end 14 dage siden.
Når du har oprettet en konto, kan du logge ind under Min Konto i toppen på vores hjemmeside. Her kan du oprette eller ændre dine præferencer, opdatere dine betalingsoplysninger, adresse, tracke din ordre og kontrollere dit password.
Du kan finde generelle oplysninger om Klarna her. Din personlige data bliver behandlet i overensstemmelse med gældende data lovgivning og i overensstemmelse med Klarnas privatpolitik.
Link til Footpatrol Databeskyttelse: klik her.
Hvis du har spørgsmål omhandlende Klarna, se alle vores FAQs her.
Vi beklager, at din ordre er blevet annulleret. Hvis den eller de varer, du har bestilt, er udsolgt under pakningen af din ordre, er vi nødt til at annullere din bestilling.
Vores kundeserviceteam ved desværre ikke, om et produkt kommer tilbage eller ej, så derfor anbefaler vi at tage et kig i vores nyhedssektion her, for at se om der noget der fanger din interesse.
