- Populære Søgninger
Hvordan kan vi hjælpe?Find det rigtige svar.
Ofte stillede spørgsmål.
Jeg har modtaget en invitation til at udfylde et spørgeskema fra jer? | Det er rigtigt – vi gør mere for at forstå, hvad vores kunder synes om os, og hvordan vi kan forbedre vores tjenester. |
Er dette legitimt? | Hvis du modtager et spørgeskema fra Foot Patrol, med e-mailadressen feedback@footpatrol.com, så er den fra os! |
Hvorfor står der "Qualtrics"? | Qualtrics er det bureau, vi bruger til at udføre vores undersøgelser og gemme de svar, du giver. Du kan tjekke deres privatlivspolitik her. |
Vi kan levere en moms faktura for din online bestilling, når:
1. Bestillingen er blevet leveret
2. Du har et gyldigt momsnummer
3. Vi kan verificere momsnummeret
4. Faktureringsdetaljerne for bestillingen matcher adressedetaljerne, der er tilknyttet momsnummeret
Hvis vi ikke kan validere eller matche nogen af momsoplysningerne med bestillingsoplysningerne, kan vi levere en ekspeditionsmeddelelse, der fungerer som en købsbevis. Hvis din bestilling blev opdelt, ville vi levere individuelle ekspeditionsmeddelelser for hvert pakke og de varer, der er inden for den pakke.
For at anmode om en moms faktura skal du sende din anmodning, en ad gangen, via vores "Kontakt os" formular på https://www.footpatrol.dk/customer-service/contact/
Vi forstår, at vi muligvis tidligere har leveret moms fakturaer på anmodning, men vi har opdateret vores proces for at sikre en passende due diligence, inden vi leverer moms fakturaer.
Årsager til, at vi kan afvise din anmodning om moms faktura:
1. Flere anmodninger i én "Kontakt os" formularindsendelse
2. Faktureringsdetaljerne fra din bestilling matcher ikke detaljerne forbundet med dit momsnummer
3. Hvis vi ikke kan verificere dit momsnummer
4. Hvis dine varer blev refunderet
- Produkter skal returneres i samme stand, som de blev købt.
- Produkter skal returneres med et gyldigt købsbevis/kvittering.
- Defekte produkter kan blive undersøgt før en refundering/erstatning. Dette kan indebære at returnere produktet/produkterne til vores returcenter, der skal inspicere varen. Dette vil altid være tilfældet for varer købt for mere end 28 dage siden.
Når du har oprettet en konto, kan du logge ind under Min Konto i toppen på vores hjemmeside. Her kan du oprette eller ændre dine præferencer, opdatere dine betalingsoplysninger, adresse, tracke din ordre og kontrollere dit password.
Du kan finde generelle oplysninger om Klarna her. Din personlige data bliver behandlet i overensstemmelse med gældende data lovgivning og i overensstemmelse med Klarnas privatpolitik.
Link til Footpatrol Databeskyttelse: klik her.
Hvis du har spørgsmål omhandlende Klarna, se alle vores FAQs her.
Vi beklager, at din ordre er blevet annulleret. Hvis den eller de varer, du har bestilt, er udsolgt under pakningen af din ordre, er vi nødt til at annullere din bestilling.
Vores kundeserviceteam ved desværre ikke, om et produkt kommer tilbage eller ej, så derfor anbefaler vi at tage et kig i vores nyhedssektion her, for at se om der noget der fanger din interesse.